reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Mašlárová

Martina Mašlárová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som škoricový blázon závislý na slobode s mimoriadne silnou citovou väzbou k životu. Mám rada dobré veci. Milujem milovanie aj maľovanie. S obľubou sa túlam po svete, ovoniavam ľudské myšlienky, počúvam tlkot ulíc a fotím. Občas šumím, často tápam, niekedy táram. Nechutí mi ananás. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ženy milujú nakupovať, keď sú zľavy, politici naopak

Martina Mašlárová

Ženy milujú nakupovať, keď sú zľavy, politici naopak

Politika je pre mňa čosi ako teoretická fyzika. Rovnako fascinujúca a neuchopiteľná zároveň. Tak ako o fyzikálnych princípoch, aj o politických manévroch som viac než nekompetentná hovoriť. Občas si prečítam či vypočujem nejaký erudovaný názor, popod nos zamrmlem uznanlivé hm a ďalej si mierumilovne študujem svoju divadelnú vedu, (aspoň zdanlivo) na míle vzdialenú obom spomínaným odvetviam.

  • 18. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 950x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu